Connect with us

Teknologji

Space X fiton kontratën 843 milion USD për të zhdukur Stacionin Ndërkombëtar Hapësinor

Alma Gashi

Published

on

Një anije kozmike

SpaceX ka fituar kontratën për të kontribuar në shkatërrimin e Stacionit Hapësinor Ndërkombëtar të NASA-s, dhe kjo pritet të realizohet më shpejt se sa ishte planifikuar më parë.

ISS, i ndërtuar në vitin 1998, është një projekt i përbashkët i NASA-s, Roscosmos (Rusia), ESA (Evropa), JAXA (Japoni) dhe CSA (Kanada), raporton Telegrafi.

Që nga ajo kohë, Stacioni Hapësinor Ndërkombëtar u ka mundësuar shkencëtarëve të realizojnë eksperimente që nuk mund të realizoheshin në asnjë vend tjetër, duke qëndruar rreth 300 kilometra mbi Tokë.

Agjencia Hapësinore Amerikane e cilësoi ISS si një arritje të rëndësishme që i ka ndihmuar të zhvillojnë hulumtime në hapësirë.

Megjithatë, ky stacion nuk u ndërtua për të qëndruar përherë, dhe “jetëgjatësia” e tij pritet të mbarojë deri në vitin 2030. Pas përfundimit të operacioneve në ISS, NASA do ta lejojë atë të afrohet ngadalë me Tokën për një periudhë 18-mujore.

Pas kësaj, një anije kozmike do të lidhet me ISS dhe do të përdorë shtytësit e saj për ta shtyrë stacionin hapësinor drejt Tokës. SpaceX i Elon Musk ka siguruar një kontratë prej 843,000,000 dollarësh për realizimin e këtij operacioni.

Një version i përmirësuar i fluturakes SpaceX Dragon, me fuqi katër herë më të madhe se fluturakja e zakonshme Dragon, do të përmbyllë detyrat e përcaktuara nga kontrata.

Një raketë Falcon Heavy pritet të lansohet nga Qendra Hapësinore Kennedy në Florida më 25 korrik 2028.

Content manager me eksperience internacionale shkruan lajmet e reja per biznes, evente dhe marketing

Teknologji

Zhvillimi i shërbimeve cloud dhe inteligjencës artificiale në Malajzi – Microsoft do të investojë  2.2 miliardë dollarë 

Alma Gashi

Published

on

Satya Nadella, Kryetari dhe CEO i Microsoft, njofton një investim prej 2.2 miliardë dollarësh për të avancuar infrastrukturën e re të cloud dhe inteligjencës artificiale në Malajzi.

Investimi përfshin ndërtimin e infrastrukturës digjiitale, krijimin e mundësive të inteligjencës artificiale, themelimin e një Qendre Kombëtare për AI dhe përmirësimin e aftësive të sigurisë së kombit.

Investimi i 2.2 miliardë dollarë në vitet e ardhshme për të mbështetur transformimin digjiital të Malajzisë është investimi më i madh në historinë 32-vjeçare të saj në vend.

Investimi i Microsoft përfshin:

  • Ndërtimin e infrastrukturës së re të re dhe të inteligjencës artificiale në Malajzi
  • Krijimin e mundësive të inteligjencës artificiale për 200,000 persona shtesë në Malajzi
  • Fortifikimin e partneritetit të saj me Qeverinë e Malajzisë për të themeluar një Qendër Kombëtare për AI dhe për të përmirësuar aftësitë e sigurisë së kombit
  • Mbështetjen e rritjes së komunitetit të zhvilluesve të Malajzisë.

Investimi tregon angazhimin e Microsoft për të zhvilluar Malajzinë si një qendër për kompjuterizimin në “cloud” dhe teknologjitë e përparuara të lidhura, duke përfshirë AI generativ. Ky investim do të mbështesë produktivitetin, konkurrencën, qëndrueshmërinë dhe rritjen ekonomike të kombit.

“Ne jemi të përkushtuar të mbështesim transformimin e Inteligjencës artificiale së Malajzisë dhe për të siguruar që të gjithë malajzianët të përfitojnë,” tha Satya Nadella, Kryetar dhe CEO i Microsoft. 

“Investimet tona në infrastrukturën digjiitale dhe shkollimin do të ndihmojnë bizneset, komunitetet dhe zhvilluesit malajzianë të aplikojnë teknologjinë e fundit për të shtyrë rritjen ekonomike dhe inovacionin në të gjithë vendin.”

YB Senator Tengku Datuk Seri Utama Zafrul Abdul Aziz, Ministri i Investimeve, Tregtisë dhe Industrisë së Malajzisë, tha se: 

“Prania e Microsoftit për 32 vjet në Malajzi tregon një partneritet të thellë të ndërtuar në besim. 

Zhvillimi i infrastrukturës së nevojshme të re të re dhe të inteligjencës artificiale, së bashku me mundësitë e shkollimit të IA-s, do të rrisë në mënyrë të konsiderueshme kapacitetin dixhital të Malajzisë dhe do të ngritë pozicionin tonë në peisazhin global teknologjik”. 

Së bashku me Microsoftin, presim të krijojmë më shumë mundësi për ndërmarrjet tona të vogla dhe punë të paguara më mirë për popullin tonë, ndërsa udhëtojmë revolucionin e Inteligjencës Artificiale për të shkurtuar shumë rrugën e fuqizimit digjital të Malajzisë,” tha Andrea Della Mattea, Presidentja e Microsoft ASEAN.

Continue Reading

Brand & Kompani

Digital Act: çfarë është ai, si funksionon dhe pse është e rëndësishme të pajtohet?

Isan Hydi

Published

on

Akti i Tregjeve Dixhitale (DMA) është një pikë kthese në peizazhin rregullator evropian, që synon të rregullojë dhe drejtojë dinamikën e tregjeve dixhitale drejt një drejtësie dhe transparence më të madhe.

Kjo rregullore, pjesë e Paketës më të gjerë të Shërbimeve Dixhitale së bashku me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA), është mirëpritur nga disa organe evropiane si një hap vendimtar për të garantuar konkurrencë të ndershme dhe për të kundërshtuar praktikat e padrejta tregtare të të ashtuquajturës ” teknologji e madhe “. .

Miratimi i tij nga Parlamenti Evropian më 5 korrik 2022 dhe hyrja e tij aktuale në fuqi përfaqësojnë kulmin e një udhëtimi rregullator që filloi me draftin e tij të parë në dhjetor 2020.

Objektivat e DMA

Akti i Tregjeve Dixhitale synon të korrigjojë disa shtrembërime të rëndësishme që karakterizojnë aktualisht tregjet dixhitale, duke përfshirë:

  • Kontestueshmëria e dobët e tregjeve : Aksesueshmëria e vështirë për hyrjet e reja dhe prania e barrierave për hyrje janë ndër shqetësimet kryesore të adresuara nga DMA.
  • Konkurrenca e kufizuar : Dominimi i disa platformave të mëdha minon konkurrencën, duke kufizuar zgjedhjet në dispozicion të konsumatorëve dhe duke penguar inovacionin.
  • Praktikat e padrejta të biznesit : Platformat e mëdha dixhitale shpesh akuzohen për përfshirje në praktika që dëmtojnë përdoruesit, duke përfshirë keqpërdorimin e të dhënave personale dhe mungesën e transparencës.

Cilat janë masat e parashikuara nga ligji i tregjeve dixhitale

Objektivi është i dyfishtë: nga njëra anë, të mbrohen sipërmarrjet e vogla dhe të mesme (SME) dhe sipërmarrjet e reja teknologjike nga shtypja nga gjigantët e teknologjisë; nga ana tjetër, për t’u siguruar konsumatorëve evropianë shërbime më të mira, zgjedhje më të mëdha dhe çmime më të drejta.

DMA identifikon si “gatekeeper” ato platforma dixhitale që, duke pasur parasysh shtrirjen dhe ndikimin e tyre të gjerë, mbajnë fuqi të konsiderueshme në treg.

Këto platforma u nënshtrohen rregullave të rrepta për të siguruar që ato të mos abuzojnë me pozitën e tyre dominuese.

Për t’u futur në këtë kategori, një platformë duhet të plotësojë kritere specifike, të tilla si një qarkullim vjetor në BE prej të paktën shtatë miliardë euro e gjysmë ose të ketë një kapitalizim tregu prej 75 miliardë euro, si dhe një audiencë të madhe përdoruesish fundorë dhe përdoruesit tregtojnë brenda Unionit.

Cilat janë detyrimet dhe ndalesat e gatekeeper?

Gatekeeper tani përballen me një sërë detyrimesh dhe ndalimesh që synojnë promovimin e konkurrencës së ndershme dhe mbrojtjen e konsumatorëve, si p.sh.

  • Ndaloni vetë-preferencën e produkteve ose shërbimeve tuaja.
  • Lejo zhvilluesit të përdorin sisteme alternative pagesash.
  • Ndaloni mbledhjen dhe përdorimin e të dhënave të përdoruesit për reklama të synuara pa pëlqimin e qartë.
  • Parandaloni para-instalimin e detyrueshëm të aplikacioneve dhe lehtësoni përdoruesit për t’i çinstaluar ato.
  • Sigurimi i ndërveprimit të shërbimeve të mesazheve të çastit.

Këto dhe detyrime të tjera synojnë të çmontojnë barrierat që pengojnë hyrjen e lojtarëve të rinj në treg dhe t’u ofrojnë përdoruesve fundorë liri dhe zgjedhje më të madhe.

Sanksionet dhe pajtueshmëria

Kompanitë e identifikuara si gatekeeper kanë gjashtë muaj kohë për të respektuar dispozitat e DMA. Në rast mospërputhjeje, ata përballen me gjoba të konsiderueshme deri në dhjetë për qind të xhiros së tyre totale në mbarë botën, e cila mund të rritet deri në 20% në rast të përsëritjes së shkeljeve. Për më tepër, për ata gatekeeper që demonstrojnë mospërputhje sistematike me rregulloren, Komisioni Evropian mund të fillojë hetimet e tregut dhe të vendosë korrigjime strukturore ose të sjelljes.

Drejt një të ardhmeje dixhitale më të drejtë

Akti i Tregjeve Dixhitale përfaqëson një përpjekje ambicioze të Bashkimit Evropian për të reformuar sektorin dixhital, duke hedhur themelet për një treg më të drejtë, më konkurrues dhe inovativ.

Me hyrjen e tij në fuqi, platformat e mëdha online do të mbajnë më shumë përgjegjësi për veprimet e tyre, një ndryshim që, sipas zëvendëskryeministrit çek për dixhitalizimin, Ivan Bartoš, mund të ketë një ndikim të rëndësishëm jo vetëm në Evropë, por në të gjithë hapësirën globale online .

Kjo rregullore inovative është fryt i një angazhimi të përbashkët për të siguruar që përfitimet e ekonomisë dixhitale të jenë të arritshme për një spektër më të gjerë shoqërish dhe qytetarësh, duke ndihmuar në formimin e një të ardhmeje dixhitale më gjithëpërfshirëse dhe të qëndrueshme.

Continue Reading

Brand & Kompani

Tesla: rënie e ndjeshme në tregun e aksioneve

Alma Gashi

Published

on

Në një kthesë të papritur të ngjarjeve që tronditi tregun e makinave elektrike , Tesla, gjiganti Palo Alto i udhëhequr nga Elon Musk, raportoi rënien e parë të konsiderueshme të shitjeve që nga tremujori i dytë i 2020.

Me një rënie prej më shumë se 5% në vlerën e aksioneve të saj , prodhuesi i automjeteve ka parë që rreth 30 miliardë dollarë të avullohen nga vlera e tij e tregut, që tani qëndron në 527 miliardë dollarë.

Kjo rënie shënon një moment kritik për Teslën , e cila ka dominuar sektorin e makinave elektrike në vitet e fundit falë një kreshendo suksesesh komerciale.

Në tre muajt e parë të vitit 2024, Tesla dorëzoi 386,810 automjete , duke shënuar një rënie prej 8,5% nga viti në vit dhe plot 20% më pak se në tremujorin e fundit të 2023. Këto shifra janë shumë më të ulëta se pritshmëritë e industrisë, të cilët kishin parashikuar 443 mijë dërgesa.

Tesla: një rënie në shitje edhe për shkak të makinës së re elektrike të Xiaomi

Arsyet për këtë rënie përfshijnë rritjen e malësisë Model 3 dhe ndërprerjet për shkak të faktorëve të jashtëm, si tensionet në Detin e Kuq dhe një zjarr zjarrvënie në Gigafactory Berlin. Megjithatë, përtej këtyre justifikimeve, shfaqet një realitet më kompleks, i karakterizuar nga konkurrenca në rritje dhe kërkesa në rënie në të gjithë sektorin e makinave elektrike.

Konkurrenca , veçanërisht nga Kina , po bëhet gjithnjë e më agresive. Në këtë kuadër, Xiaomi, gjiganti i elektronikës së konsumit, ka bërë hyrjen e tij të guximshme në tregun e makinave elektrike, duke prezantuar makinën e saj të parë, SU7.

Ky automjet sportiv tërhoqi shpejt vëmendjen e tregut, me aksionet e Xiaomi që regjistrojnë një rritje mbresëlënëse prej 8,57% në bursën e Hong Kongut . Ky sukses ka bërë që vlerësimi i Xiaomi të tejkalojë ato të gjigantëve të automobilave si General Motors dhe Ford.

SU7, me një çmim bazë nën 30,000 dollarë , ofron një propozim tërheqës me vlerë në tregun e mbipopulluar të automjeteve elektrike të Kinës, duke sfiduar drejtpërdrejt Modelin 3 të Teslës.

Xiaomi: synon të kapërcejë Tesla me një çmim konkurrues?

Çmimi konkurrues, i kombinuar me reputacionin e Xiaomi për inovacion dhe cilësi, mund të përfaqësojë një pikë kthese për sektorin, duke inkurajuar adoptimin më të madh të automjeteve elektrike nga konsumatorët.

Ky skenar e paraqet Teslën me sfida të paprecedentë. Pas viteve të rritjes së pandalshme, kompania tani e gjen veten që duhet të lundrojë në ujërat e turbullta, me kërkesë në rënie dhe konkurrencë që po bëhet gjithnjë e më e sofistikuar dhe agresive.

Thirrja e Musk për një kërcim teknologjik, veçanërisht përmes zhvillimit të drejtimit autonom, mund të jetë vendimtare për ruajtjen e avantazhit konkurrues të Teslës.

Ndërkohë, industria globale e automobilave po përjeton një transformim sizmik, me lojtarë të rinj që hyjnë në lojë dhe sfidojnë pozicionet e vendosura. E ardhmja e makinave elektrike është më e hapur se kurrë, me mundësi dhe rreziqe që bashkëjetojnë në një treg që ndryshon me shpejtësi.

Për Teslën, si dhe rivalët e saj, inovacioni i vazhdueshëm dhe aftësia për t’u përshtatur shpejt do të jenë vendimtare për të lundruar me sukses në këtë peizazh të ri.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2024 Ekonomi.al eshte nje magazine online me lajme nga Ekonomia, Biznesi, Marketingu, Evente etj. Lexoni lajmet e fundit nga ne Ekonomi.